1. A tervben szereplő tartalmi elemek megfelelnek-e a szaktárgyhoz kapcsolódó korszerű szaktudományos ismereteknek? |
|
|
|
|
2. Mennyire jelennek meg a tervezésben a tantárgyi belső és külső kapcsolódások? |
|
|
|
|
3. Segítik a tervezett módszerek, tanulásszervezési eljárások és az óra/foglalkozás felépítése a kitűzött célok teljesülését ? |
|
|
|
|
4. A célkitűzés mennyiben támogatja a megszerzett tudás alkalmazását? |
|
|
|
|
5. Az órák/foglalkozások tervezésénél mennyire érvényesül a cél–tananyag–eszköz koherenciája? |
|
|
|
|
6. Megelennek az egyéni tanulói igények az óra/foglalkozás tervezésében? |
|
|
|
|
7. Támogatja a terv a tanulói együttműködést, szociális tanulást? |
|
|
|
|
8. Megjelennek a tervben a közösségfejlesztés, személyiségfejlesztés feladatai? |
|
|
|
|
9. Megfelelnek a célkitűzéseknek a tervezett értékelési eszközök? |
|
|
|
|
10. Milyen mértékben épít-e alternatív módszertani és/vagy tartalmi megoldásokra? |
|
|
|
|