1. Tanárom akkor is szeretné, ha megkedvelném a tárgyát, ha az nekem túl bonyolultnak tűnik |
|
|
|
|
2. Az év elején megegyezett velünk a szabályokban, és azt be is tartja |
|
|
|
|
3. Ritkán veszti el a türelmét, de ha ez megtörténik, megbeszéli velünk ennek okait és helyreállítja a jó viszonyt velünk |
|
|
|
|
4. Arra törekszik, hogy mindenkit bevonjon a munkába és úgy tekint ránk, mit egy együttműködő közösségre |
|
|
|
|
5. Világosan magyaráz és pontosan adja meg a feladatokat |
|
|
|
|
6. Kedves velünk és jól működik együtt az osztállyal |
|
|
|
|
7. Támogatja azt is, hogy ha szükséges látja,akkor megvitassuk döntéseit |
|
|
|
|
8. Meggondolkodtat bennünket, szembesül a problémákkal, és felelősséget érez a munkánkért |
|
|
|
|
9. Törekszik arra, hogy ne legyenek unalmasak a feladatok |
|
|
|
|
10. Mielőtt kiad egy feladatot, megbeszéli velünk a megoldáshoz szükséges lépéseket |
|
|
|
|
11. Figyelmesen meghallgat bennünket |
|
|
|
|
12. Nem gúnyolódik velünk, ha hibáztunk, és mindig tiszteletben tartja diákjait |
|
|
|
|
13. Mindig tisztázza, hogy milyen értékelési módszereket fog használni |
|
|
|
|
14. Bemutatja a tantárgyat, és emlékeztet bennünket, hogy miért tartja fontosnak, hogy azt megismerjük |
|
|
|
|
15. Ha valamit elhibázott, vagy valamiben kétségei vannak, akkor ezeket be is ismeri |
|
|
|
|
16. Ha befejeztünk egy tanulási szakaszt, akkor érezhetjük, hogy tényleg valami újat tanultunk |
|
|
|
|
17. Mindig pontosan betartja az órarendet és a tanítási időt |
|
|
|
|
18. Hibáinkat világosan elmagyarázza, és rávezet bennünket a megoldásra |
|
|
|
|
19. A kiadott teszteket/feladatokat méltányos határidőn belül kijavítja (maximum 15 napon belül) |
|
|
|
|