Ugrás a tartalomra
Főoldal
Értékelés
MIR
Naptár
Tananyagtár
Óratervező
Taxonomy
Súgó
Bejelentkezés
Felhasználónév
*
Jelszó
*
Új jelszó igénylése
CAPTCHA
Ez a kérdés teszteli, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.
Website URL
Intézményi önértékelés - 3. Eredmények
Kérdőív típus:
Intézmény
Minden kérdésnél több választ is bejelölhet!
Milyen eredményességi mutatókat tartanak nyilván az intézményben?
Az intézmény pedagógiai programjának egyik prioritása a tanulás-tanítás eredményessége
Az intézmény partnereinek bevonásával történik meg az intézményi működés szempontjából kulcsfontosságú sikertényezők azonosítása
Az országos kompetenciamérésen az intézmény tanulóinak teljesítményszintje évek óta (a háttérváltozók figyelembevételével) emelkedik/a jó eredményt megtartják
Nyilvántartják és elemzik az intézményi eredményeket
Nyilvántartják és elemzik az intézményi eredményeket:
Ha így van, akkor hogyan? (válasszon az következő lehetőségek közül)
kompetenciamérések eredményei
tanév végi eredmények – tantárgyra, 2 évre vonatkozóan
versenyeredmények: országos szint, megyei szint, tankerületi szint, települési szint
továbbtanulási mutatók
vizsgaeredmények
elismerések
lemorzsolódási mutatók (évismétlők, magántanulók, kimaradók, lemaradók
elégedettségmérés eredményei (szülő, pedagógus, tanuló)
neveltségi mutatók
stb.
Milyen szervezeti eredményeket tud felmutatni az intézmény?
Az intézmény kiemelt nevelési céljaihoz kapcsolódó eredmények alakulása az elvártaknak megfelelő
Az intézmény nevelési és oktatási célrendszeréhez kapcsolódóan kiemelt tantárgyak oktatása eredményes
Az eredmények eléréséhez a munkatársak nagy többsége hozzájárul
Az intézmény rendelkezik valamilyen külső elismeréssel
Hogyan hasznosítják a belső és külső mérési eredményeket?
Az intézmény vezetése gondoskodik a tanulási eredményességről szóló információk belső nyilvánosságáról
Az eredmények elemzése és a szükséges szakmai tanulságok levonása és visszacsatolása nevelőtestületi feladat
A belső és külső mérési eredmények elemzését felhasználva határozza meg az intézmény erősségeit és fejleszthető területeit
A fejleszthető területekre fejlesztési, intézkedési terveket fogalmaz meg
Az intézmény stratégiai dokumentumainak elkészítése során megtörténik az intézmény nevelési-oktatási tevékenységéből származó eredmények összegyűjtése (tanulmányi eredmények, képesség mérések, tanulmányi és szakmai verseny eredmények, vizsga (érettségi/szakmai) eredmények, felvételi eredmények) majd azok elemzése, és fejlesztési terv készítése
Hogyan kísérik figyelemmel a tanulók további tanulási útját?
tanulókövetésnek kialakult rendje, eljárása van
Az intézmény törekszik a kölcsönös kapcsolattartás kiépítésére és az információcsere fenntartására
A tanulók további eredményeit felhasználja a pedagógiai munka fejlesztésére