Megfelelő tantervi tartalom: a tanterv széleskörű és kellő mélységű mind a nemzeti, mind az intézményi előírásoknak megfelel. A tantervek a szakmai területen a legkorszerűbb ismereteket közvetítik. |
|
|
|
|
A tantervek összhangban vannak a tanulók előképzettségével: a tanterv felépítése lehetővé teszi a differenciálást, egyéni tanulási utak kialakítását a tanulók egyéni szükségletei és igényei szerint. |
|
|
|
|
Tanulási célok: a szakképesítésre vonatkozó elvárásokat sikerült a képzési programok tanulási céljaiban megfogalmazni. A képzési program alkalmas arra, hogy a tanulókat felkészítse a sikeres szakmai vizsgára, szakképesítés megszerzésére. |
|
|
|
|
A különböző oktatási tartalmak kombinációja és koherenciája: a tanterv különböző részeiben oktatott tananyagok egymáshoz jól illeszthetők. A képzési program időbeli felépítése megfelelő, a kialakított sorrend biztosítja a fokozatos szakmai fejlődést. |
|
|
|
|
Kapcsolat az alapoktatáshoz és a továbbképzésekhez: az képzési program tartalma kapcsolódik korábbi tanulmányokhoz, elősegíti a tanulók továbbtanulását. |
|
|
|
|